Ta strona używa ciasteczek. Pozostając na niej, zgadzasz się na ich wykorzystanie.    Rozumiem    Więcej informacji
 
x

Czy spełniliśmy Twoje oczekiwania
w zakresie naszej oferty?


Tak Nie

Jak możemy Ci pomóc?

        


Wyślij

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.

Dziękujemy za wybranie GetFresh - Twojego dostawcy wody Dar Natury

22 493 77 11
Dział sprzedaży
801 205 805
Obsługa klienta
Pracujemy od pon. do pt. w godzinach od 9:00 - 17:00
 


Chcesz schudnąć? Pij wodę!


<
04 maja 2017


Woda źródlana Dar Natury

Chcesz schudnąć? Pij wodę!

Niezależnie od tego, jaką dietę odchudzającą wybierzemy - bardziej czy mniej restrykcyjną, opartą na dokładnie określonym jadłospisie czy po prostu unikaniu pustych kalorii - wszystkie mają jedną cechę wspólną - picie odpowiedniej ilości wody. Z pewnością wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest ona dla naszego organizmu. W końcu w ponad połowie składamy się z tego życiodajnego płynu! Czy jednak woda rzeczywiście jest w stanie wspomóc proces odchudzania? A jeśli tak, to jak i ile jej pić?


Picie wody a odchudzanie - czy to rzeczywiście pomaga


Sama woda nie posiada składników w cudowny sposób spalających tłuszcz - nie możemy zatem powiedzieć, że woda odchudza. Jeżeli będziemy leżeć na kanapie i jeść czekoladki, żadna jej ilość nam nie pomoże. Nie oznacza to jednak, że nie odegra ona ważnej roli w zdrowym odchudzaniu. Wręcz przeciwnie - jest jednym z jego najważniejszych elementów! Dzięki odpowiedniemu nawodnieniu organizmu:

  • poprawimy przemianę materii,

  • oczyścimy organizm z toksyn,

  • nawodnimy stawy, dzięki czemu staną się bardziej elastyczne - ma to ogromne znaczenie zwłaszcza przy intensywnych treningach,

  • pomożemy naszemu organizmowi w pozbywaniu się produktów przemiany materii.

Butelkę wody warto nosić zawsze przy sobie, zwłaszcza podczas upałów. Warto również wyrobić sobie nawyk popijania jej małymi łyczkami w ciągu dnia.


Skuteczne odchudzanie a mikro- i makroelementy


Czasem, zwłaszcza w przypadku stosowania wyjątkowo restrykcyjnych diet odchudzających, może u nas dojść do niedoboru niektórych niezbędnych dla naszego zdrowia mikro- i makroelementów. Składniki te pomogą nam zachować ciało, które i tak już nadwyrężamy w procesie utraty wagi, w dobrej formie. Woda mineralna zawiera natomiast jony części z nich, w tym:

  • siarki - uelastycznia ona nasze stawy, odpowiada za dobry stan tkanek - w tym cery, włosów i paznokci, wspomaga oczyszczanie organizmu  z toksyn. Wspomaga też prawidłowe funkcjonowanie układów odpornościowego i krwionośnego,

  • magnez - usprawnia pracę mózgu, odpowiada za mocne zęby i kości, zapewnia sprawna pracę układu sercowo-naczyniowego,

  • chlor - usprawnia procesy trawienne, co wspomaga odchudzanie, reguluje pH organizmu i wyrównuje gospodarkę wodno-elektrolitową,

  • sód - również odpowiada za właściwe funkcjonowanie gospodarki wodno-elektrolitowej i zasadowo-kwasowej w naszym ciele, a ponadto usprawnia działanie układu nerwowego, wspomaga prawidłową pracę mięśnia i wchłanianie się substancji odżywczych,

  • potas - pobudza produkcję insuliny, bierze udział w spalaniu węglowodanów i tłuszczów, pomaga dotrzeć składnikom odżywczym do komórek ciała, wspomaga funkcjonowanie mięśni i nerek, a także usprawnia działanie układu nerwowego. Wyrównuje też ciśnienie krwi i reguluje gospodarkę wodną organizmu,

  • wapń - nie tylko wzmacnia nasze zęby i kości, ale też wspomaga pracę mięśni, usprawnia działanie układu nerwowego i poprawia krzepliwość krwi.

Woda to życie, a minerały naturalnie w niej zawarte tylko to potwierdzają!


Picie wody a odchudzanie - jak pić wodę?


Picie wody jest ważne samo w sobie - warto jednak wiedzieć, jaką ilość płynów na dobę należy przyjmować. Powinno się pić ok. 1 ml wody na 1 kcal w pożywieniu lub 30 ml na 1kg ciała. Wartość ta będzie większa u dzieci i osób starszych, kobiet w ciąży i karmiących, a także… osób z nadwagą! Dorośli powinni dostarczać swojemu organizmowi ok. 2-3 litrów wody dziennie. Ale w tych rachunkach należy uwzględnić także wodę z pożywienia. Zbyt duża ilość płynów również jest niewskazana i może wywołać nieprzyjemne dolegliwości, jak np. wzrost ciśnienia krwi.

Możesz także każdego ranka pić wodę z cytryną. Co daje picie wody z takim dodatkiem? Reguluje pH organizmu i wspomaga procesy trawienne, a także dodaje energii. Wystarczy dodać sok z połówki cytryny do szklanki ciepłej wody. Taką miksturę warto wprowadzić na stałe do naszego planu dnia.

W relacji picie wody a odchudzanie widać zatem, że odpowiednia ilość tego eliksiru życia jest niezastąpiona w procesie zrzucania wagi. Ale Ci, którzy nie czują potrzeby odchudzania, również nie powinni zapominac o regularnym nawadnianiu, dlatego wiele firm zapewnia wystarczająca ilość wody swoim pracownikom przez ustawianie w biurach dystrybutorów wody.



Tagi:    skuteczne odchudzanie    zdrowe odchudzanie    co wspomaga odchudzanie    picie wody    co daje picie wody   


Dodaj komentarz

Nick*
Treść komentarza*

Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*

Dodaj kometnarz


>