FAQ



PROCES ZAMAWIANIA


1. Jak mogę złożyć zamówienie?


Zamówienie można złożyć bezpośrednio na stronie internetowej www.darnatury.pl, wybierając jedną z dwóch opcji zakupu – Skomponuj ofertę lub Wybierz pakiet. Po wyborze jednej z tych dwóch opcji należy wypełnić formularz zamówienia online i czekać na potwierdzenie zamówienia.

2. W jaki sposób mogę zamówić produkty z oferty dodatkowej?


Produkty takich marek jak kawa Nescafe, herbata Tetley lub Vitax, czy syropy Herbapol, można zamówić zarówno podczas składania pierwszego zamówienia przy wyborze opcji Skomponuj ofertę, jak też później korzystając z usługi Moje Konto, dostępnej na stronie www.darnatury.pl.

3. W jaki inny sposób mogę złożyć zamówienie?


Zamówienie można złożyć dzwoniąc pod numer infolinii +48 22 608 87 87 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt, w godzinach 8.00-17.00) lub pisząc na adres sprzedaz@waters.nestle.com. Nasz konsultant pomoże wybrać ofertę idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb.

4. W jakich godzinach mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?


Nasze Centrum Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777; e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com; oddzwoń-do-mnie (link)

5. Wpisałem błędne dane w formularzu. Co zrobić?


Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777; e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com; oddzwoń-do-mnie (link)

6. Nie otrzymałem potwierdzenia złożonego zamówienia. Co dalej?


Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeżeli w dalszym ciągu nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777; e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com; oddzwoń-do-mnie (link)

7. W jaki sposób mogę domówić wodę do dystrybutora?


Istnieją 3 sposoby zamówienia dodatkowych butli ze źródlaną wodą DAR NATURY czy NESTLÉ AQUAREL:Przejdź do aplikacji Moje Konto i złóż dodatkowe zamówienie; Złóż dodatkowe zamówienie wysyłając e-mail o treści „WODA” na adres obslugaklienta@waters.nestle.com; Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00 pod numerem infolinii +48 801 122 777

8. Chciałbym złożyć zamówienie na ponad 5 sztuk dystrybutorów do wody, ale system nie chce przyjąć mojego zamówienia. Co dalej?


Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-17.00. Numer telefonu: +48 22 608 87 87; e-mail: sprzedaz@waters.nestle.com; oddzwoń-do-mnie (link)

9. Kiedy pobierana jest kaucja za butle?


W przypadku zakupu butli źródlanej wody DAR NATURY czy NESTLÉ AQUAREL, każdorazowo naliczana jest kaucja zwrotna, rozliczana okresowo. Dokument rozliczenia kaucji dostarczany jest razem z fakturą. Chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z regulaminem serwisu.

10. Jak mogę złożyć zamówienie na dodatkowe urządzenie?


Zamówienie nowego urządzenia wiąże się z podpisaniem aneksu do obowiązującej umowy. W tym celu skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777 e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com.

11. Czy dodatkowe zamówienia są płatne?


Nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy, jeżeli zamówienie przekroczy kwotę 50zł brutto. Poniżej tej kwoty doliczany jest koszt 20zł brutto za transport zamówienia.


Umowa


12. Na jaki okres jest podpisywana umowa?


Umowa jest podpisywana na 12 lub 24 miesiące.

13. Jaki jest okres wypowiedzenia i przedłużenia umowy?


Swoją rezygnację możesz złożyć do 30 dni przed upływem terminu rozwiązania umowy. Po tym czasie umowa zostaje automatycznie przedłużona na okres następnego roku (który ulegnie wydłużeniu o czas zawieszenia dostaw w tym okresie). Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio do kolejnych okresów rocznych obowiązywania umowy.

14. W jaki sposób otrzymam umowę?


Kopię umowy możemy wysłać na wskazany adres e-mail, oryginał dokumentu zostanie wysłany drogą pocztową.


Dostawy


15. Jakie są standardowe warunki dostawy?


Standardowo zamówienie realizowane jest w wybranych lokalizacjach od 1 do 5 dni roboczych. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dostawy. Aby sprawdzić dostępność naszej oferty w Twojej lokalizacji, wybierz Sprawdź lokalizację i wpisz swój kod pocztowy i miejscowość adresu dostawy. Możesz też wpisać te dane w formularzu zamówieniowym, a system sam zweryfikuje dostępność oferty w Twojej okolicy. Dostawa jest bezpłatna przy zamówieniach powyżej 50zł brutto.

16. Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?


Czas oczekiwania na realizację zamówienia uzależniony jest od wybranej lokalizacji. Przeważnie jest to od 1 do 5 dni roboczych. Aby sprawdzić dostępność naszej oferty w Twojej lokalizacji, wybierz Sprawdź lokalizację i wpisz swój kod pocztowy i miejscowość adresu dostawy. Możesz też wpisać te dane w formularzu zamówieniowym, a system sam zweryfikuje dostępność oferty w Twojej okolicy.

17. Jaki jest koszt dostawy?


Dostawa jest bezpłatna przy zamówieniach powyżej 50zł brutto. Poniżej tej kwoty doliczany jest koszt 20zł brutto za transport zamówienia.

18. Czy mogę ustawić preferowany termin i godzinę dostawy?


Definiując charakter częstotliwości odbioru wody (co 2 lub 4 tygodnie) zobowiązujesz się do odbiorów zamówień w regularnych cyklach. Regularność powyższych cykli można zmienić wyłącznie przez zmianę warunków umowy. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777 e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com. W przypadku dodatkowych zamówień ponad zdefiniowane w umowie, termin realizacji zamówienia ustalany jest każdorazowo indywidualnie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dostawy.

19. Co się stanie jeśli dostawca nie zastanie mnie w domu?


Nasz Dostawca skontaktuje się z Tobą w celu umówienia najbliższego dogodnego terminu odbioru zamówienia.

20. Czy dostawa może być zrealizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera?


Dla zapewnienia bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług, zamówienia dostarczane są wyłącznie przez naszego Dostawcę.

21. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?


Obecnie nie oferujemy takiego rozwiązania. Zamówienia dostarczane są wyłącznie przez naszego Dostawcę.

22. Zapomniałem, na kiedy przewidziana jest najbliższa dostawa. Jak mogę to sprawdzić?


Zachęcamy do skorzystania z aplikacji Moje Konto dostępnej na stronie www.darnatury.pl. Moje Konto daje możliwość podglądu kalendarza planowanych dostaw, ale też: - złożenia dodatkowych zamówień na wodę i pozostałe produkty z oferty (wodę butelkowaną Nałęczowianka, Nestlé Aquarel, S.Pellegrino, Perrier; kawę Nescafe; herbatę Tetley i Vitax; syropy Herbapol) - sprawdzenie bieżącego salda rachunku i zmianę formy zapłaty - dostępu do faktur z ostatnich 13 miesięcy - zaktualizowania swoich danych kontaktowych.

23. Jak często dostarczana jest woda?


Definiując charakter częstotliwości odbioru wody (co 2 lub 4 tygodnie) zobowiązujesz się do odbiorów zamówień w regularnych cyklach. Regularność powyższych cykli można zmienić wyłącznie przez zmianę warunków umowy. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777 e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com. W przypadku dodatkowych zamówień ponad zdefiniowane w umowie, termin realizacji zamówienia ustalany jest każdorazowo indywidualnie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dostawy.

Płatność i faktura


24. Jakie sposoby płatności akceptowane są przez Nestle Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury?


W przypadku umów długoterminowych mamy 3 rodzaje płatności: - płatność gotówką do rąk dostawcy - przelew - polecenie zapłaty Direct Debit 14 dni od wystawienia faktury.

25. Kiedy wystawiana jest faktura?


Faktura za zamówienia realizowane w ramach umowy wystawiana jest raz w miesiącu do 7-go dnia kolejnego miesiąca.

26. W jaki sposób otrzymam fakturę?


Faktury mogą być wysłane za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub pocztą elektroniczną. Aby aktywować elektroniczną fakturę, należy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta lub wypełnić Formularz zgody dostępny w aplikacji Moje Konto na stronie www.darnatury.pl w zakładce Płatności.

27. Jak sprawdzić saldo konta?


Zachęcamy do skorzystania z aplikacji Moje Konto dostępnej na stronie www.darnatury.pl. Moje Konto daje możliwość sprawdzenia bieżącego salda rachunku i zmiany formy zapłaty, ale też: • podglądu kalendarza planowanych dostaw • złożenia dodatkowych zamówień na wodę i pozostałe produkty z oferty (wodę butelkowaną Nałęczowianka, Nestlé Aquarel, S.Pellegrino, Perrier; kawę Nescafe; herbatę Tetley i Vitax; syropy Herbapol) • dostępu do faktur z ostatnich 13 miesięcy • zaktualizowania swoich danych kontaktowych.

Zmiana danych


28. W jaki sposób mogę zmienić adres dostawy lub dane kontaktowe?


Istnieją 3 sposoby zmiany adresu dostawy lub danych kontaktowych: • Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00 pod numerem infolinii +48 801 122 777 • Wyślij informację o treści „Zmiana adresu dostawy”, „Zmiana danych kontaktowych” na adres e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie • Skorzystaj z aplikacji Moje Konto, dostępnej na platformie www.darnatury.pl. Moje Konto daje możliwość zmiany adresu dostawy, ale też: - sprawdzenia bieżącego salda rachunku i zmiany formy zapłaty - podglądu kalendarza planowanych dostaw - złożenia dodatkowych zamówień na wodę i pozostałe produkty z oferty (wodę butelkowaną Nałęczowianka, Nestlé Aquarel, S.Pellegrino, Perrier; kawę Nescafe; herbatę Tetley i Vitax; syropy Herbapol) - dostępu do faktur z ostatnich 13 miesięcy. Adres płatnika można zmienić wyłącznie poprzez wysłanie pisemnej prośby o zmianę danych. Prośba ta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do dokonywania zmian teleadresowych i wysłana listem drogą pocztową na adres: Nestlé Waters Polska S.A. Oddział DAR NATURY Centrum Obsługi Klienta UP Warszawa 97 Skrytka Pocztowa 122 00-974 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci skanu na adres obslugaklienta@waters.nestle.com.

29. W jaki sposób można zmienić nazwę firmy?


Nazwę firmy można zmienić wyłącznie poprzez wysłanie pisemnej prośby o zmianę danych. Prośba ta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do dokonywania zmian teleadresowych i wysłana listem drogą pocztową na adres: Nestlé Waters Polska S.A. Oddział DAR NATURY Centrum Obsługi Klienta UP Warszawa 97 Skrytka Pocztowa 122 00-974 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci skanu na adres obslugaklienta@waters.nestle.com. W liście prosimy podać: - dokładną nazwę firmy oraz NIP - adres płatnika i miejsca dostaw - dane osoby upoważnionej do dokonywania zmian teleadresowych.

Woda


30. Gdzie znajdują się ujęcia wody DAR NATURY i NESTLÉ AQUAREL?


Nasze ujęcia wody źródlanej DAR NATURY I NESTLÉ AQUAREL zlokalizowane są na obszarach czystych ekologicznie. Są to tereny Wysoczyzny Rawskiej i Równiny Warszawskiej, niedaleko Grójca oraz Jura Krakowsko-Częstochowska, niedaleko Częstochowy.

31. Czy wodę Dar Natury może pić każdy, bez ograniczeń?


Woda DN należy do wód źródlanych, średniozmineralizowanych, co oznacza, że jej skład mineralny jest odpowiedni dla każdego. Niemowlęta i małe dzieci nie powinny otrzymywać nieprzegotowanej wody, ze względu na fakt, że ich organizmy nie akceptują jeszcze wszystkich minerałów.

32. Jaki jest skład mineralny wody DAR NATURY i NESTLÉ AQUAREL?


Dbamy o jakość naszej wody. Wydobywana przez nas woda źródlana posiada optymalny dla człowieka skład minerałów. Dzięki optymalnemu składowi oraz wysokiej jakości woda NESTLÉ AQUAREL nadaje się idealnie zarówno do picia, jak i do gotowania. Wiecej na ten temat znajdziesz w nastepującyh artykule: "Skład mineralny wody".

33. Jak wymienić butlę z wodą?


Proces wymiany butli krok po kroku opisany jest w instrukcji Obsługi urządzeń [link], którą można pobrać tutaj [link]

34. Dlaczego woda w butli zazieleniła się?


Zakwit to zupełnie naturalny proces dla wszystkich wód naturalnych, które nie były w żaden sposób wyjaławiane i pozbawiane korzystnych dla organizmu mikroelementów. Aby uniknąć zjawiska zakwitu wody należy: • Przechowywać wodę w odpowiednich warunkach temperaturowych (optimum: 6-22 st.C) • Przechowywać wodę i puste butle w zacienionym miejscu, z dala od bezpośredniej operacji promieni słonecznych.

35. Po przegotowaniu wody pojawia się biały osad na ściankach.


Woda źródlana DAR NATURY i NESTLÉ AQUAREL jest wodą wapniowo-magnezową, dlatego też doprowadzenie wody do temperatury wrzenia powoduje wytrącanie się wapnia, co objawia się białym osadem. Osad to dowód, że woda źródlana ma dużo minerałów. Osad nie jest szkodliwy a minerały konieczne są do prawidłowego funkcjonowania organizmu, w związku z tym można wodę bezpiecznie spożywać, bez obaw o swoje zdrowie.

36. W butli pływają białe grudki.


Białe grudki pojawiające się w butli mogą być efektem złego przechowywania butli. Dzieje się tak na przykład, jeżeli woda trzymana była w zbyt niskich temperaturach. Woda źródlana DAR NATURY i NESTLÉ AQUAREL to woda wapienno–magnezowa. To co widzisz w butli to związki wapnia, które wytraciły się po przeniesieniu butli do ciepłego pomieszczenia. Związki te nie są szkodliwe dla zdrowia. Aby uniknąć wytrącania się związków wapnia, woda powinna być przechowywana w chłodnym i zaciemnionym pomieszczeniu. Optymalna temperatura przechowywania wody to 15 st. C.

37. Biała piana na powierzchni kawy czy herbaty.


Powodem pojawienia się białej piany na powierzchni przygotowywanego napoju jest zbyt niska temperatura grzania ustawiona w urządzeniu. Może się tak zdarzyć, jeżeli zużyto zbyt dużo wody w krótkim odstępie czasu (należy odczekać kilka minut do momentu zagrzania się wody) lub urządzenie ma źle ustawiony termostat. Jeżeli po odczekaniu kilku minut urządzenie w dalszym ciągu podaje wodę w zbyt niskiej temperaturze, należy wezwać serwis, który wyreguluje urządzenie.

38. Jaką mogę mieć pewność, że woda dostarczana przez Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury ma najwyższą jakość?


Dbamy o ujęcia wody, które zlokalizowane są w chronionych miejscach i nieustannie monitorowane, by zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa wody źródlanej DAR NATURY i NESTLÉ AQUAREL. W tym celu systematycznie poddajemy naszą wodę rygorystycznym kontrolom i testom laboratoryjnym przeprowadzanym przez wewnętrzne i zewnętrzne Działy Jakości oraz przez niezależne laboratoria takie jak: Hamilton Poland Ltd., Sanepid, czy Państwowy Zakład Higieny. Wody DAR NATURY i NESTLÉ AQUAREL badane są przez nas codziennie w laboratorium zakładowym, co miesiąc - przez firmę zewnętrzną, a raz na kwartał próbki trafiają do Centralnego Laboratorium Nestlé S.A. we Francji.

Urządzenia (dystrybutory)


39. Z dystrybutora cieknie woda. Co mam zrobić?


- Odłącz wtyczkę przewodu zasilającego urządzenie do gniazda; - Zdejmij butlę z urządzenia i odstaw w bezpieczne miejsce. Być może wynikiem usterki urządzenia jest mikropęknięcie butli; - Spuść wodę z urządzenia poprzez naciśniecie kraników - Po osuszeniu urządzenia, załóż nową butlę - Jeżeli urządzenie nadal będzie przeciekać, skontaktuj się naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777 e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com.

40. Urządzenie nie grzeje i nie chłodzi. Co zrobić?


- Sprawdź czy wtyczka przewodu zasilającego jest podłączona do gniazda - Sprawdź czy gniazdo zasilające jest sprawne (w tym celu można podłączyć inne sprawne urządzenie) - Sprawdź czy z tyłu obudowy znajduje się przełącznik i czy jest on włączony - Jeżeli urządzenie nadal nie działa, skontaktuj się naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777 e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com.

41. Nie leci gorąca i/lub zimna woda z urządzenia. Co zrobić?


Prawdopodobną przyczyną usterki jest zapowietrzenie układu wodnego w urządzeniu. Aby odpowietrzyć urządzenie należy: - Naciśnij kranik/kraniki i poczekaj kilka minut - Kilkakrotne ściśnij butlę na urządzeniu - (z pomocą osoby drugiej) wykonaj obie czynności równocześnie - Jeżeli urządzenie nadal nie działa, skontaktuj się naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777 e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com.

42. Czy dystrybutor może gotować wodę?


Nasze urządzenia podgrzewają wodę do temperatury 92 ° C. Jest to najlepsza temperatura do parzenia kawy czy herbaty. Kawa zaparzana w temperaturze 100 stopni gorzknieje a w herbacie wytrącają się toksyny (głównie cjankalia). Do zaparzenia herbaty potrzebna jest temperatura 82 stopnie (zielona herbata – 72 stopnie).

43. Urządzenie głośno pracuje. Co zrobić?


- Sprawdź czy urządzenie stoi na równym podłożu - Jeżeli urządzenie posiada stopkę regulującą, należy za jej pomocą wyregulować pozycję urządzenia - Sprawdź czy urządzenie nie znajduje się za blisko ściany. Urządzenie powinno się znajdować ok. 8 – 10 cm od ściany - Jeżeli urządzenie nadal nie działa poprawnie, skontaktuj się naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00. Numer telefonu: +48 801 122 777 e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com.

44. Ile kosztuje serwis urządzenia?


Urządzenia przez cały czas użytkowania pozostają własnością Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury. Koszt utrzymania i serwisu urządzeń jest wliczony w cenę produktów, z tego tytułu nie ponosisz dodatkowych opłat.

45. Jak mogę zgłosić serwis urządzenia?


Istnieją 3 sposoby zgłoszenia serwisu urządzenia: • Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00 pod numerem infolinii +48 801 122 777 • Wyślij informację o treści „Serwis urządzenia” na adres e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie • Skorzystaj z aplikacji Moje Konto, dostępnej na platformie www.darnatury.pl. Moje Konto daje możliwość zgłoszenia serwisu urządzenia, ale też: - zmiany adresu dostawy - sprawdzenia bieżącego salda rachunku i zmiany formy zapłaty - podglądu kalendarza planowanych dostaw - złożenia dodatkowych zamówień na wodę i pozostałe produkty z oferty (wodę butelkowaną Nałęczowianka, Nestlé Aquarel, S.Pellegrino, Perrier; kawę Nescafe; herbatę Tetley i Vitax; syropy Herbapol) - dostępu do faktur z ostatnich 13 miesięcy.

46. Czy mogę otrzymać bezpośredni kontakt do technika?


Obecnie nie ma takiej możliwości. Istnieją 3 sposoby zmiany adresu dostawy: • Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00 pod numerem infolinii +48 801 122 777 • Wyślij informację o treści „Serwis urządzenia” na adres e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie • Skorzystaj z aplikacji Moje Konto, dostępnej na platformie www.darnatury.pl. Moje Konto daje możliwość zgłoszenia serwisu urządzenia, ale też: - zmiany adresu dostawy - sprawdzenia bieżącego salda rachunku i zmiany formy zapłaty - podglądu kalendarza planowanych dostaw - złożenia dodatkowych zamówień na wodę i pozostałe produkty z oferty (wodę butelkowaną Nałęczowianka, Nestlé Aquarel, S.Pellegrino, Perrier; kawę Nescafe; herbatę Tetley i Vitax; syropy Herbapol) - dostępu do faktur z ostatnich 13 miesięcy.

47. Czy urządzenia są bezpieczne i mogą być używane przez dzieci?


Obsługa urządzenia jest prosta i całkowicie bezpieczna. Dla bezpieczeństwa Twoich bliskich rekomendujemy, by dzieci korzystały z urządzenia pod nadzorem dorosłych.

48. Czy muszę czyścić swoje urządzenie? Jak mogę to zrobić? Jak często?


Zewnętrzne części urządzenia można czyścić (bez rozmontowywania ich) miękką szmatką z użyciem wody z mydłem lub delikatnym detergentem. Zanim rozpoczniesz proces czyszczenia, pamiętaj by wyłączyć urządzenie i odłączyć je od prądu. By mieć pewność, że Twoje urządzenie jest czyste, rekomendujemy wykonywanie usługi profesjonalnego czyszczenia (sanityzacji) minimum dwa razy do roku. Usługa ta wliczona jest w cenę wynajmu urządzenia.

Profesjonalne czyszczenia urządzenia (sanityzacja)


49. Jednym z warunków umowy jest sanityzacja. Na czym ona polega?


Usługa sanityzacji to okresowe (zalecamy co 6 miesięcy lub częściej) - profesjonalne czyszczenie, dezynfekcja lub wymiana tych elementów urządzeń dozujących, które mają stały kontakt z wodą i czynnikami zewnętrznymi. Dzięki regularnej sanityzacji, każdy dystrybutor wody DAR NATURY i NESTLÉ AQUAREL pozwala codziennie cieszyć się wodą najwyższej jakości.

50. Czy mogę wybrać metodę sanityzacji i gdzie jest ona przeprowadzana?


Decyzję o metodzie wykonania sanityzacji podejmuje pracownik Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury w zależności od rodzaju urządzenia i stopnia jego zanieczyszczenia. Sanityzacja wykonywana jest u Klienta, w miejscu przez niego wskazanym lub w Nestle Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury.

51. Czy muszę dokonać sanityzacji urządzenia? Wolę wymienić je na inne.


W przypadku kiedy nie będzie możliwa sanityzacja, pracownik Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury podejmie decyzję o wymianie urządzenia. W sytuacji kiedy mimo wszystko chciałbyś wymienić urządzenie, mimo iż możliwe jest wykonanie sanityzacji urządzenia posiadanego, naliczona zostanie opłata za nowe urządzenie zgodna z cennikiem wymian.

Reklamacje


52. W jakich przypadkach mogę zgłosić reklamację?


Reklamację należy zgłosić w każdym przypadku, gdy: • zauważysz, że urządzenie źle działa lub nie pracuje, • zamówiona usługa nie została wykonana, • Otrzymałeś dokument, który został wystawiony na niewłaściwe dane, zawiera niezgodne z zamówieniem ilości lub cenę, kaucja za butle została niewłaściwe naliczona, • butla przecieka.

53. W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?


Istnieją 3 sposoby zgłoszenia reklamacji produktu lub usługi: • Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8.00-18.00 pod numerem infolinii +48 801 122 777 • Wyślij informację o treści „Reklamacja” na adres e-mail: obslugaklienta@waters.nestle.com. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie • Skorzystaj z aplikacji Moje Konto, dostępnej na platformie www.darnatury.pl. Moje Konto daje możliwość zgłoszenia reklamacji, ale też: - zmiany adresu dostawy - sprawdzenia bieżącego salda rachunku i zmiany formy zapłaty - podglądu kalendarza planowanych dostaw - złożenia dodatkowych zamówień na wodę i pozostałe produkty z oferty (wodę butelkowaną Nałęczowianka, Nestlé Aquarel, S.Pellegrino, Perrier; kawę Nescafe; herbatę Tetley i Vitax; syropy Herbapol) - dostępu do faktur z ostatnich 13 miesięcy. Przy składaniu reklamacji, w celu usprawnienia procesu, prosimy o podanie następujących danych: • Imię i nazwisko, numer Klienta, nazwa Firmy lub numer NIP; • Imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację; • Dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację; • Szczegóły związane z reklamacją.

54. W jakim czasie otrzymam odpowiedź na reklamację?


Twój wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu 14 dni roboczych.

55. Czy muszę pokryć koszty naprawy lub transportu reklamowanego urządzenia?


Nie ponosisz dodatkowych kosztów transportu i naprawy. Pracownik Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury na miejscu oceni stan urządzenia, podejmie decyzję o jego wymianie i przetransportuje je na nasz koszt do siedziby firmy, jeżeli zajdzie taka konieczność.

 


Eliminar o produto do carrinho.

Twój koszyk jest pusty
Produkt: Ilość: Wartość brutto:
Suma 0,00 zł
Ukryj swój koszyk

Potrzebujesz pomocy?


Jestem klientemNowy klient


Jestem klientemNowy klient

© 2013 by Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury

Sprawdź dostępność

Miejscowość
Kod pocztowy
Zamknij
Zamknij